If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като ги гледам колко са тънки кабелчетата и в тези дебели гофрета нищо чудно да се късат и от закачане на тръни, клони............и пр.
Но е добре да се подържат в изправност.
Като се отплесне човек веднъж и изтърве износена накладка да му надере диск, чак тогава разбира ползата от тази проста и много полезна система за оповестяване.
Да ти кажа проста е ама май в другия смисъл, аз много повече харесвам решението на Опел - една ламаринка си стърчи от накладката към диска и в момента в който се износи накладката почва да опира и да свири. Няма кабели, мабели и т.н.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Това е решение от миналия век...
Макар някои шофьори да са също толкова глухи, колкото и кьорави.
Най-добре е като на 164 - пак си е с кабел, но ако прекъсне, чека свети постоянно.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Да ти кажа проста е ама май в другия смисъл, аз много повече харесвам решението на Опел - една ламаринка си стърчи от накладката към диска и в момента в който се износи накладката почва да опира и да свири. Няма кабели, мабели и т.н.
E - това е защото Опел правят коли от времето когато още електричеството не е било открито
---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:11 ----------
Това е решение от миналия век...
Макар някои шофьори да са също толкова глухи, колкото и кьорави.
Най-добре е като на 164 - пак си е с кабел, но ако прекъсне, чека свети постоянно.
Това е решение от миналия век...
Макар някои шофьори да са също толкова глухи, колкото и кьорави.
Най-добре е като на 164 - пак си е с кабел, но ако прекъсне, чека свети постоянно.
не е от миналия на някакъв нов Опел сменях скоро и си бяха накладките с ламаринка, много по-добре отколкото кабели дето на всички са играли резачките
---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:26 ----------
Е разбира се, че се шунтира лесно, като вържеш 2-та кабела накъсо. Но иначе да, добре е. Но понякога е трудно пък да разбереш кой от 2-та датчика прави мизерии...
Дейли-то е по този начин. Италианската школа. И между другото 3 пъти вече кърпя десния датчик, че изгнива кабела.
Като говорим за такива системи, аз не разбирам, защо за някои неща производителят не предвижда и звукова сигнализация, освен светлинна.
Много полезно нещо например е звуков сигнал да съпътства светлинния при понижено маслено налягане и превишаване на температурен праг.
Като говорим за такива системи, аз не разбирам, защо за някои неща производителят не предвижда и звукова сигнализация, освен светлинна.
Много полезно нещо например е звуков сигнал да съпътства светлинния при понижено маслено налягане и превишаване на температурен праг.
Като ги гледам колко са тънки кабелчетата и в тези дебели гофрета нищо чудно да се късат и от закачане на тръни, клони............и пр.
Поради същите съображения замених кабелите със силиконови 1,5 кв.мм в цялото трасе в подкалника. Е да, ама не Още след първото влизане в сервиза кабелчетата се мандахерцаха отдолу, а видът на среза (под остър ъгъл и гладък срез) направо си говореше за чирпански инструмент. Обяснение и до днес нямам.
Пичове....май имам проблем .....
По маркуча на турбината имам масло.....което масло не знам от къде идва....смисъл,не мога да вида.Явно иде някъде от горе......Преди имах теч на масло от гарнитурата на вакум помпата на спирачките....оправих проблема с нова гарнитура.....и това масло не идва от нея.
Колата не губи масло.......Някой да може да ме насочи на къде да гледам...?
Може да е отпреди и да не си обърнал внимание, избърши го и наблюдавай, опипай всички маркучи отдолу за масло, сигурно имаш такава локвичка и върху въздушния филтър
Comment